Gamm bence doktorunuz ne derse onu yapın.bana saglık ocagından soledıklerınde 18.haftada falan gel yapalım ama once doktoruna sor düşük tehlıken falan varsa yapmayalım dedı.doktorumda 20.haftadan önce yaptırma dedı.bende öle yaptım.yanı saglık ocagı ne derse once doktoruma sorucam dıyorum 🙏🤗