Gamm Merhaba 19 haftalık ikiz hamileyim. Henüz tetanoz aşısı vurulmadım. Doktorum gerek yok dedi. Sağlık ocağındaki hemşire vurulman gerek diyo . Kafam karıştı . Ne düşünüyorsunuz?
Asrinayaz Gamm özel hastaneye mi gidiyorsunuz bnm özeldeki doktorum özelde sterilinin çok olduğu için gerek duymadığını ama devlette doğum yapacaksan mutlaka yaptır dedi
Superfreshlerim Gamm canım bende 20+4 ikizlere hamileyim, acıbademe gidiyorum gayet steril ama doğum anında ne olacağı belli olmaz belki son anda aksi bir durum olacak üniversite hastanesine yönlendirecekler, doktorum mutlaka yaptır dedi
Gamm Asrinayaz özel hastane belki onun için gerek yok demiştir bilemiyorum ama ikiz olmasıyla alakası olabilir diye kafama göre iş yapmak istemiyorum
Ardabusra Gamm son karar tabiki senin ama bence Doğumda bebeğini steril olmayan aletlere karşı korumak için bana kalırsa yaptırmalısın. Özel hastanede olsa devlet hastaneside olsa güvenemezsin sen önlemini al. Ben 27 haftalık hamileyim ikisinide yaptırdım.
Kbrazcan Gamm doktorunu dinlemeni öneririm sadece canım kesinlikle kimseyi dinleme doktorun ne dediyse onu yap benim gibi pişman olma. Doktorun olma diyorsan at imzanı olmaa!!
35ilknur35 Gamm benim doktorumda ebem de olman lazım dedi ve oldum her ihtimale karşı iki doz normal insanların bile vurulması lazım sadece hamilelik için değil gerçekten önemli bişey
Ozlembjk Gamm zaten kolunuzdan vurulan bi iğne cokta kafaya takmamak lazim ben 3 gebeligimdede vuruldum hatta sonuncusunu 4 gun once vuruldun bi zarari yok istedigin kadar paraya kiy özele git bulasacagi varsa mikrop hertuelu bulasir ama bu igne seni korur😍
Gamm Ozlembjk evet bende vurulma taraftarıyım ama doktorum neden gerek yok dedi bilmiyorum kafam karıştı
Mavisss12 Gamm kesinlikle yaptırmalısın benim aile hekimi deki hemşirem söyledi evet biraz kol ağrıtan bi iğne ama vücüdüna yararı var.
Gamm Mavisss12 benim hemşiremde aynısını söylüyor ama doktorum gerek yok dedi kafam karıştı. Yüzyğze görüşcem doktorumla bakalm ne dicek
Kbrazcan Gamm evet malesef erken doğum tehlikem vardı hamileyken doktorum tetanoz yapmak isticekler olma dedi sonra sağlık ocağının baskısıyla oldum erkenden suyum geldi bebeğimi kaybettim aşının böyle bi yann etkisi olduğunu sonradan öğrendim 😢
ayseegul_20 Gamm Bende 18+5 günlük hamileyim.Doktoruma sordum vurulman gerekli dedi 20.haftamda bir 24 de ikinci dozumu vurulacağım inşAllah
Umranelif Gamm içini sen rahat tut korkma aklında kalmasın diye aynen sor doktoruna birada olsa rahatlar için ben daha bugün vuruldum aşıyı
online_mom Gamm bence doktorunuz ne derse onu yapın.bana saglık ocagından soledıklerınde 18.haftada falan gel yapalım ama once doktoruna sor düşük tehlıken falan varsa yapmayalım dedı.doktorumda 20.haftadan önce yaptırma dedı.bende öle yaptım.yanı saglık ocagı ne derse once doktoruma sorucam dıyorum 🙏🤗
Seda_123 Gamm Bende özele gidiyorum ve doktorum ilk kontrolümden beri söylüyor ben vuruldum valla bi zararı yok ki zaten o nasıl doktor yaa tetanoz aşısı vurulmadan olur mu hiç sezeryan olsan sana neşter bıçak değecek o zaman ne olacak 🤔