baharclk Ilkyaz hyperinol, bitkisel bir ilacmis yanlis hatrlamiyosam turkiyede universite hastaneleri arastrmalari ile üretilmişti, cok bakip sormaya fırsatım olmadida dogumdan snra kullanicm fiyati da ck pahali dglse
MeltemKurt Ben Farmasiden aldığım AYNISEFA BALSAMI var onu kullanıyorum ve inanılmaz güzel daha önce başka bişey kullandım Bubchen marka kuzenim Almanya'dan getirmişti tüylenme yaptı sanki biraz ama o balsamı öneririm elbette yapıylada alakası var bende daha önceden bacaklarımda vardı kesin çatlarım diyordum ama çok şükür 36+4 üm ve çatlağım yok inşallah öyle devam ederim İsteyenler denesin bence mutlaka faydası vardır😉🤰🏻
Dorukveannesi bebekkaradag kullanmamamıştım çatlak falan yok diye cok dikkat etmemiştim şimdiye kadar çatlamadı çatlamaz diye düşünüyodum ama çatlak olmaya başlayıncaa artık başladım dogum sonrasındada önerilen bi kaç krem var onlara bakıcam artık
Aysealty 31.haftamdayım 11kilo aldm bende daha hiç çatlamadım ama catlıcakmısım gibi hissediyorum karnım büyüdükçe kaşınmaya baslıyor bazen.kaşıma diyolar korkudan elimi süremiyorum.lierac kullanıyrm bende ama cok düzenli oldugunu söyleyemicem.cok cabuk emildigi için hosuma gidiyo kantaron sürmek istiyorm ama yaglı yaglı bırakıyor mecbur sürücez artık☺
Lmnkeskin 15 haftadan itibaren mustela lierac bi sürü önerilen kremleri kullandım ama 28 haftada çatır çatır çatladım malesef beyaz tenliyim sanırım o yüzden kaçınılmaz sonumuz ne yaparsan yap çatlayacaksan çatılıyorsun zaten 34 haftadayım çatlaklarıma alıştım artık sanırım 😌😇
Sempatik Bence bünyemizle alakali ici geniş olan insanın hic catlamiyor🤔benimde var catlagim yapacak bişey yok canim hersey bebelerimiz icin saglikli olsunlarda 😊☺