Biraz uzun oldu ama 🙈
Eşim nöbetten çıkmıştı uyuyordu bende gündüz işlerimi toparladım kızkardeşimi diş doktoruna götürüp ordan da nöbete gidecektim neyse doktorda işimizi hallettik annemle buluşup kozlardeşimi ona teslim ettim geriye hastaneye döndüm daha 1 saat falan vaktim vardı napsam diye düşünürken daha önce şiddetli adet ağrılarımdan dolayı muayene olmuştum ve bir takım tahliller vermişti doktor onları herhangi bi doktora göstermek istedim (aklıma nerden estiyse 2 aydır sonuç göstercektim güya 🤣 hemşire olmama rağmen işten fırsat bulamamıştım 🤣) Neyse nöbetçi doktor gelmiş ona gösterdim gelmbi usg ile bakalım dedi olur tabi dedim karnımdan keseyi gördü ama emin olmak için vajinal usg ile de baktı yanındaki asistanına canın bugünlerde ne çekiyo sarma dolma falan diye asistan da aç değilim hocam dedi doktor da hemşire hanım yapıp getircek çünkü hamile dedi 🤣 ulaaaaan aldı beni bi heyecan hem ağlıyorum hem gülüyorum burnum sümük doldu anam konuşamıyoruöm peçete istedim falan doktor diyo üzüldün mü sevindin mi ona göre teselli vercem dedi tabikide sevindim düzensiz adetlerimden dolayı ben hamile kalamayacağımı düşünüyordum dedim (çünkü iki adet arası 6 ay falan sürebiliyordu) doktordan çıkınca hemen eşimi aradım telefonu kapalıydı (gündüz arkadaşları uyandırmasın diye uçak moduna almış beyimiz ve haberim yok tabi 🤪) nöbete gitmeyi unuttum zaten yerime birini bulsunlar hemşire kıtlığı yok sonuçta bu gün çalışamam diyorum kendi kendime 🤣 sonra koştura koştura eve gittim kapıya yaklaşırken eşim uyanmış aradı kapıyı aç çabukkkk dedim neyse oturduk yatağın üzerine bana bakıyor noldu sen nöbete gitmicek miydin diye hiçbir şey demedim eline usg kağıdını verdim yüzüme kırk saat boş boş baktı adamcağız dondu kaldı 🤣🤣🤣 aşkım baba oluyosun dedim anam bu bi ağlamaya başladı ayy sarıldık falan hemen tekrar hastaneye gittik beta hcg testini de görmek istedim (hep o beta hcg’yi pozitif görmek hayalimdi sırf ondan yaptırdım bir de işe gitmediğim için rapor aldım 🤗) acildeki doktor tanıdıktı hemen halletti sağolsun 😊 Sonra anneme, eşimin ailesine falan haber verdik erkek kardeşim haberi duyunca eli ayağı titremiş elindekileri düşürmüş dayı oluyorum diye 🤣🤣🤣 öyle işte 😊 şimdi de sona yaklaştık 36+0 ız 🤗