Damlaveannesi Hsrt42 İşteydi eşim test sonuçlarım çıkınca eve gelmesini bekliyemeden aradım😂😂😂 Hamileyim dedim😱😱 Tepkisi aynen şu şekil ( SENDEN ÖNCE BİLİYODUM ) diyerek güldü 😂😂 Ama o anki ses tonu gülme şekli falan çok güzeldi😊😊
AycanFb Hsrt42 bi arkadaşından mektup bekliyordu mektup yazmış geldi dedim bi heyecanla getir getir dedi bende sevgili babacığım diye başlayan not yazmıştım gülerek okudu sonra aşkımmmmm gerçekten hamilemsn çocuğumuz mu olacak şimdi falan bir sürü şeyler söyleye söyleye sarıldı öpücük yağmuruna tuttu 🤣🤣 Çocuklar gibi mutlu oldu adam resmen🤣🤣🤣
Esesli Ben evde test yapmıstım. Tam Doğum günü İçin masa hazırlıyordum. Sonra geldi masa süslemesi yemekler İçin teşekkür etti. Bi süprizim daha var galiba dedim. Testi gösterdim evirdi çevirdi Işık’ta baktı. Kandırıyorım sandı ben çizdim sandı. Yemeği bile yiyemedi kal geldi resmen 🤣🤣
Kedicikiz Hsrt42 hahahah aynı benimki.... ama bilmem kaçıncı denemeler, negatif testler, negatif Tüp bebek denemesinden sonra olunca insan sevinmeye bile korkuyor. Ama kalp atışını duyduğunda ağlamıştı, bende öyle.
aren6161 Hsrt42 ahaha benimkide hayirliolsun dedi bende dayanamayip telefonda soledim hakettm ama😁 dedim sadece bana mi hayirliolsn ahaha komedi dogal tas bzm kocalar masallah
Hderya Ilk soyledim cok heyecanlandi ne yapacagini bilemedi durdu durdu guldu gozleri yasardi. Sonra benim kendi annemi aradi aksama yemegi.biras cok yap misafir var dedi 😀😀😀😀😀 ne yapacagini sasirmis durumdaydi 😀😀 sureki bana bakiodu cok degisikti.
Zagrozunannesi Hsrt42 hemşireye yüzde kaç hamıle olduğumu sordu😁😁 hemşire de bende sok olduk o bu soruyu sorunca😁😁aldı beni hastane merdıvenlerınde kucağına öyle gezdık hastanede😁😁😁çok guzeldiii
Damlaveannesi Zagrozunannesi 😂😂😂 Akşam gelince sordum nerden biliyosun die kaç gündür ben triplerini çekiyorum bırakta hamile oldugunu fark ediyim dedi😂😂😂ayyyhhh garibim😂😂
KadirMerveAknc Bende telefonda söyledim tutamadım kendimi ama 50 kere eminmisin test yaptınmı dedi. ☺☺İşyerindeki arkadaşları oturtmuş su içirtmiş iki kere anjio oldu da bişey olmasın diye ☺