Ayse_okyel aynen öyle canım,banada 2çocuğun var tamam diyorlar hatta ben bile kendime dedim ama eşim çok istedi,ilk çocukta askerdeydi geldiğinde 1yaşındaydı kuzım,2.çocukta iş,araba derken hayat telaşından anlamadık bile ben üni okudum falan e şimdi istiyoruz en doğalından hakkımız Allaha şükür iş,okul,araba hepsi tamam tekrar anne baba olmaya da hazırız,bizde karı koca 33 yaşındayız:)kendime güveniyorum ve hazırım tekrar anne olarak doğmaya💜