Sinemozdem 7-8 haftalık falandim göğsüme kadar olan saçlarımı kulak mememin altında kestirdim 😂 hem çok rahatladım hemde dökülme derdini bı nebze rahatlattim.
Bebeklerin ömrünü kisalttim niye kestirdin diyene de Allah'a şirk kosuyosunuz dedim ağızlarını bidaha acamadilar. Daha rahme düştüğünde ömrü belli olan bir canın yaşamını ben saçımı kestirerek ne uzatır ne kisaltiyom şuanda da 4.aya girdik çok şükür 🙏