Sinemozdem valla ben gittim kestirdim ben kuafördeyken kayınvalidem iyi demezler keşke kestirmeseydi demiş eşime ben kuaförden çıkınca söyledi sorduğumda iyi ki kestirmişim dedim daha da. Boşver bırak Allah aşkına arkadaşım canın nasıl istiyosa onu yap zaten batıl ve batıla ihtimal vermek yanlış. Önemli olan şu evrede mutlu olman nasıl mutluysan kendini iyi güzel hissedersen öyle yap. 🤗