Belirlenmedi evet canım 18. Haftaya kadar göstermemişti hiç ama ben hep oğlum diye seviyordum ne yalan soylim bi sürü erkek kıyafeti falan almıştım çünkü çok emindim erkek olacak diyordum bu şekilde eşim de artık oğlum diye sevmeye başlamıştı bana diyordu öğrendin de bana mı demiyorsun yoksa falan diye ama içime doğmuştu erkek olacağı hiç ikilemde kalmamıştım Bi kızım var onda da hissetmiştim kız olacağını. Neyse işte kürtaj dan sonra doktor dedi bebek erkek diye. Cinsiyetini bilmeden aldığım eşyaları elimde kalakaldı öyle.. 😔😭