Belirlenmedi bende ilk bebeğimi kaybettim,kalbi durduğu için kürtaj olmak zorunda kaldım ,hayata tutunamadı minik bebeğim😔çok zor üzülmemek ,düşünmemek mümkün değil biliyorum ,ama size moral olur inşallah diye yazıyorum ,şu an yeniden hamileyim 24 haftalık olduk çok şükür 🙏🏻Rabbim bir daha evlat acısı yaşatmaz inşallah 🤲🏻