Mnns1 1 buçuk kilo aldım daha 😊 bebek yağı,hindistan cevizi yağı,saf zeytin yağı kullanıyorum hergün dıştan sonra hangisi elime geçerse canım şuan çatlak yok ama olabilir tabiki daha erken 30+3 daha çok var bakalım umarım olmaz🙏 özellikle göbekteki tüylenme hormonlardan olabilir genelde doğumdan sonra dökülüyor diyorlar dert etmeyin hiç içinizde can büyüyor değişeceğiz elbet😍