Fdle 20 haftalik olduk çok şükür ama ne karnım büyüdü ne bebeğimin hareketlerini hissediyorum kendimi hamile gibi bile hissetmiyorum normal mi ilk gebeliğim ve nasipse kız bebek bekliyorum 🙏🙄
Umutherdaimvar Fdle 22.haftaya kadar ilk gebelikte normalmiş canım öyle diyor doktorlar☺️ Gelişimi iyise kendini strese sokma hiç🥰
Superfreshlerim Fdle merhaba bende 20+4 üm, iki kız bekliyorum, hareketlerini yeni yeni düzensiz hissetmeye başladım, ilk gebelik olduğu için geç hissediliyormuş korkmayın ne derece doğru bilmiyorum ama kayınvalidem kızlar daha geç hissedilir dedi🙈
hamis_19 Fdle doktorunla konus ama normaldir canim uzme kendini 😊 kiz bebek için oyle diyorlar gec hareket eder diyorlar hep ama blmiyorum tam kiz olmadigi icin benimki 😂
bucur035 Fdle bende 20+3 oldum 16 haftalık iken hissetmiştim ilk gebeliğim halbuki ama dışarıdakilere karşı karnım küçük zayıf olduğum halde bende anlayamıyorum 🤷
Fdle Umutherdaimvar en son 2 gün önce migren atağım yüzünden acile gitmiştik kuzum orda doktor herşeyi çok güzel haftasıyla uyumlu dedi onun öncesinde kendi doktoruma en son 17.haftam da gitmiştik pzt günüde detaylıya gidicez inşallah ama işte kaygılanıyorum karnım büyümedi birde hissetmeyince
Fdle Superfreshlerim benim kayınvalidem de görümcemi 7.ayın da hissetmiş kız bebek geç canlanır diyor ama yine de içim rahat etmiyor
Msl Superfreshlerim yoo benimde kız 17.haftada başladım hissetmeye:) 21.haftadayiz artık dışardan bile hissediliyor:) bence annenin karın yapısı ile alakalı
Fdle hamis_19 doktoruma bu konuyu hiç söylemedim pzt günü detaylıya giricem o zaman sorayım o doktora
online_mom Arkadaslar merhaba🤗 sizdede 20.haftada karın agrısı oluyormu🙄 dünden beri alt karnım ağrıyor sizce normalmi 🙏
Zeyzeykrt online_mom benim ilk gebeligimde yoktu bunda sürekli aşağıya ıdrarimi kaçıracakmışım gibi baskı hissediyorum 24+0 iz bizde
Superfreshlerim Fdle normalde hareket saydırıyorlarmış benim doktorum da 24-25 ten sonra isteyeceğim senden dedi şimdi düzenli olmazmış, sen de korkma
Zuzum_20 Fdle bebek geç haraketlenmez biz ilk gebelikde ve kiloya baglı geç hissederiz sadece benim de kızım olcak 22+2 deyim özellikle 21 in sonlarına dogru daha da net hissediyoruz haraketlerini ama ben 15 inci haftadan beri pıt pıt damar seyirmesi gibi hissediyordum zaten 8.inci haftadan sonra ultrasyonda haraket ettigini görmüşssündür minik minik yakında sizde hissedersiniz 😍
online_mom Fdle benım arkdsmda öleydı.6 aya kdr karnı hıc cıkmadı.hatta hala derkı sızı gorunce ben sankı hıc hamılelık yaşamamış gıbı hıssedıyorum 😂 herkesın bunyesı farklı canım 🙏
Fdle Superfreshlerim kimisi 16.haftam da hissettim deyince tedirgin oldum kuzum karnımda büyümediğine gore diyorum acaba benim iç karnım mı geniş de o yüzden mi hissedemiyorum kendimce böyle bir mantık yürüttüm ne kadar doğru olur bilmiyorum da
Fdle online_mom valla hele sabahları dümdüz oluyor eşim kızımı ne yaptın diyor 😁 2 gün önce görmesem şüphe duyucam da daha 2 gun önce gördüm meleğimi gayet hareketliydi ultrasonda
Superfreshlerim Fdle canım onlar genelde 2. Gebelik o zaman daha erken hissediliyormuş 22 ye kadar hissetmeyebilirsin dedi bana doktor hissetsende seyirme gibi olur dedi
Minikmucizem_ Fdle uzun zmaan sonra post actin sanirim ilk haftalarda da belirtinn yok diye tedirgin oluyodun :) belki de sen farkina varmiyosundur hareketlerin cunku cok hafif minnak dokunuslar oluyo. Kahvalti yaptiktan sonra bikac kere pit pit seklinde hissediyorum.18 de hissetmeye basladim. Ama belki kilon falan varsa gobek cevrende ondan dolayida hissetmiyo olabilirsin
Fdle Minikmucizem_ evet hatırladın beni ilk günden beri belirtisiz bir hamilelik geçiriyorum sorunsuz gebelikte sorun arıyorum bir nevi :) çok kilolu değilim hatta sağlık ocağında 15.haftada itibaren kalp atışını duymaya başladım normalde 20den önce dinleyemeyiz demişti ebe :) ama kendimi çok dinlemiyorum galiba birde ben hareketli biriyim o yüzden de tam anlayamıyorum galiba sırf tekmesini hissedeyim diye uzanıyorum ama sabırsızlık 15 dk sonra sıkılıyorum hemen kalkıyorum belki hareketsiz bir şekilde sessiz ortamda 1 saat yatsam hissedicem :)
Minikmucizem_ Fdle oyle her istediginde hissedilmiyo zaten bi sen degil hepimiz oyleyiz. Dondurma falan ye dedigin gbi uzan bekle bi yarim saat o ilk haftalarda hissettigin balon patlamasi hissini tekrar hissedersin bence. Her vucut farkli bu arada bende uzanirken degil sirtim dayali bi sekilde oturup ayaklarimi uzatirken daha cok hissediyorum ayakta hissetmek imkansiz zaten bide dedigin gbi hareketli biriysen cok zor :)