_busra Merhaba anneler. Dün doktor kontrolüm vardı. 31.haftamdayım. Doktoruma midemde ağrı oluyo dedim. O da bebek ayaklarını oraya doğru uzatmış ağrı olabilir dedi. Yani başı aşağıda mı dedim evet baş aşağı dönmüş dedi. 31.hafta için bu normal mi ? Erken doğum riski oluşturur mu ? Kime sorsam son haftalarda döndüğünü söylüyolar . Bende endişelendim. Dün gece bir sürü rüya gördüm hala etkisindeyim . Bilenler varsa yardımcı olabilir mi acaba ?
Mavilianne _busra 29. Haftada döndü benim oğlum 37 haftalık olduk değiştirmedi pozisyonunu korkma bir sorun olmuyor ☺️
Zehranurcavus _busra sorun olmaz ama fazla hareket etme ağır ol ağır davran olur mu bi seste kurtarsın Allah ❤️
Happmoml Canım bende 31. Haftamdayım ayaklarını yukarda hissediyorum ve dün kontrolüm vardı doktor normal doğum pozisyonunu almış dedi bi sorun teşkil etmeyeceğini söyledi
_busra Zehranurcavus Allah razı olsun amin inşallah ya hepimiz bi nefeste kurtaralım hayırlısıyla kucağımıza alalım😊
_busra Nis kime sorduysam son haftalarda döndü diyince bende bi endişelendim . Erkenden dönen ne çok kişi varmış 😊
_busra Nrmnism ay sormayın valla bizim oğlan da öyle mideme vurdukça nefesim kesiliyo durmuyo yerinde😂
Gizoo _busra benim bebeğim 26 da dönmüştü bile. Normal olsa gerek son 3 ay vücut ve Bebek Doğuma hazırlanıyor. Eğer rahim ağzı kısalığı, kasılma yoksa erken doğum riski olmaz. Doktoruna sor istersen için rahat eder.
_busra Gizoo doktorum dün bi sorun yok dedi ama yine de aklıma bi kuşku düştü ya içimi kemirdi akşamdan sonra. Ama çok şükür yalnız değilmişim 😊
Mavilianne _busra Geçmiyor gibi gelecek günler ama sonra bir bakacaksın geçecek canım. Bende simdi ne zaman doğacak acaba diyorum ☺️
_busra Mavilianne Aynen öyle valla Rabbim bi nefeste kurtarmayı nasip etsin inşallah hayırlısıyla kucağınıza alırsınız😊
BlsnMhmtKvc _busra benim de oleydi şuan 37olduk şükür herangi bı sorun yok merak etme çocukta doğuma kendini hazirlio