Caah Srnkrbrn benimse az zaten hep azdı iyice azaldı ayaklarının yerini değiştiriyor gibi bazen başının ağırlığını aşağıda vajinada hissediyorum hıçkırık gibi atmalar hissediyorum eskiden birazdaysa fazlaydı
Srnkrbrn Caah valla bugün sadece 2 3 kez hissettim doktora gitsem mi napsam bilemedim ama harekette ediyor nadirde olsa pazartesi ztn kontrl var kararsız kaldım yeri daraldı diye heralde ya
Aysegulkaymakci Caah evet canim bazen çatı cok musait oluyor normal öneriyoruz ama genelde sezeryan gerekiyor anne ve bebegin rahat bir kurtulus yasaması icin dedi doktor yani çatıya bağlı
Ahmeturas Merveerdal 36+ 1 topalmda 12 kilo aldm ve durdu alamiyorum kilo ama bebek hizla kilo aliyor suanda 3.437 grm 50 cm ve 11 ekim sezeryanim olucak allahin izniyle 🤗 rabbim herkese nasip etsin bol sabirlar versin 🤲🏼
Tskrncngz Merveerdal bende salı günü gittim 36+1 dim 2. 852 gram dedi 58 ile başladım şuan 71 kiloyum bakalım son haftaya kadar ne kadar olucam inşallah benim kilo böyle devam eder 😊
Merveerdal Ya kızlar acil bi soru sormam gerekiyor Dün gece saat 3-4gibiydi bi anda bacaklarımdan adet olur gibi bir kan akışı hissettim kalkıp direk lavaboya geçtim kan değil bir sıvıydı kokusuz ve renksizdi ardından sırtıma bıçaklar saplanır gibi oldu 🤦🏻♀️O andandır sırtım sanki adetimin ilk günü gibi kramp üstüne kramp ve sancı veriyor bu ne şimdi ne yapmam lazım doktoruma gitmeli miyim
Happy12 Merveerdal 33+2 haftalığız bizde sezaryen olacagım için ekim 16 doğum tarihimiz şimdilik 🤗🙏🤲 bu arda boyumuz haftamıza göre beş gün kadar önde gidiyor kilomuz da çok şükür 🙏 2254 gram olmuşuz hayırlı doğumlarımız olsun inş 🤲🤲💜🙏
aysenurr96 Merveerdal 34+5 teyiz 2.500 kg olmuş boyunu sormayi unuttum 😬😬 bende 13 kilo aldım ve almaya da devam ediyorum hadi hayırlısı ☹️☹️🙄🙄