Busraa32 canım benim bebeğim de 2 3 hafta büyük çıkıyor 10.cu haftadan beridir. Şuan 36+4um kafa 39 beden 38 . 38 haftaya uyumlu dedi bebek. Her zaman böyleydi. Sata göre karar veriliyor. Doktordan doktora da fark ediyor. Geçen hafta devlete gittim o da bu bebek iri erken gelebilir ciğer geliştirici iğne yazdı. Tabiki yaptırmadım. Başka doktora da git yeri gelirse. Bu hafta kendi doktoruma sordum iri olması erken doğum sebebi mi diye. O da dediki hayır yapısal olarak iri .Her çocuk aynı değil uzun kısa kilolu zayıf olduğu gibi bebekte öyle. Sen doğumunu sat'a göre planla.