Basakmom Bugün 33+6 yim dr bebegimin biraz küçük olduğunu söyledi. Siz neler yaptınız? Neler yemeliyim?
Cigdem07 Basakmom Canım kaşar peynir bebeğe kilo aldırıyo bende kaşar peyniri yiyorum hep :) yani abartmamak şartıyla
Naze2151 Basakmom benimkide 32 haftada 2200 gram geldi minik bir bebek olacak dedi kilo alır buyur önemli olan sağlığı olsun canım takma kafana
Eslina Rabiayyyy canım ben sürekli ceviz yiyorum zeytin yağlı yemekler bol yeşil yapraklı salata semiz otu çok yiyorum bide günde iki tane maden suyu ben hiç kilo almadım bunlarla ama bebeğim 2 gafta önden gidiyormuş tavsiye ederim canım bunları
Cennet_30 Sağlıklıysa çok da takmayın kafaya kuru yemiş yoğurt soda tüketin süt için meyve sebze yiyin et yiyin yani her şeyi yiyorsanız boşverin kiloyu olduğu kadar her çocuk tosuncuk olacak diye bir kaide yok
Basakmom Kerem_alyadua canım 2 kilo civarı dedi dr. Ama bu haftalarda artıyor kilosu iyi beslen dedi. Bende hergün ceviz soda mutlaka yiyip içiyorum. 1 hafta geriden gidiyor hep zaten bakalım kaşar alıp yiyeyim bende
Cennet_30 Hayat16 evet onu söylemek istemiştim şade olanı meyveli olanına doktorum şekerli su sadece demişti
Yazey Basakmom muz ye muz bayağa işe yarıyor hatta blender la muzu sütü karıştr iç bide içine istersen hurmada koyy ooooooh mis gbi olur valla tosuncuk 😄😄😄
rukiye-02 Naze2151 benim de 32 haftalık olmak üzere 1800 gram dedi doktor küçük filan da demedi nasıl 2200 gram bebeğe küçük der anlamadım ben 🤷♀️
Mrveyman Basakmom Naze2151 canım bende 33 haftalığım ve oğlum 2kilo 45cm doktor gayet güzel haftasına göre 1gün önde dedi. Sana doktorun nasıl geride demişki 🤷♀️🤷♀️
Basakmom Kerem_alyadua Ay şeker problemim yok tahin pekmezi de yiyorum ama niye kilo almadı kuzum bilmiyorum