Bellabells devlette canim dediler oldu takilir 4000kg çıkıyordu ultrasyonda 54 cm boyu vardı suniyle 2 saate dogurdum inan ne omuz yakılması ne bisey hemde 4200dogdu😂😂5 çıkışım var onlar da geçti rabbim o yolda emin ol kimseyi bırakmıyor sezaryen bir dogum şekli değildir dediler seminerde ve inan normal dogumda cikisini goruyorsun her saniye annelik duyguna bambaska guc katiyor