Esmatolga Ben sag tarafda daha rahat uyuyorum ama böbrek hastalığım olduğu için doktorum sol tarafta uyuyamamı istedi 😣
Aleyyynavefa Ben kalbimden rahatsiz oldugum icin nefes alamiyorum sag yanima yatiyorum illa sol a yatman sart degil canim
Duuyguum BENde hep sağa yatıyorum solda çok huzursuz oluyorum bunu yazarken bile sağa dönük yazıyorum ama dr sorun yok dedi 28 im bende
Mlssa Aysglbzdmr sadece sırt üstü ve yüz üstü önerilmiyor.Sağınıza yatabilirsiniz zorlamayın kendinizi
Svdbkn Aysglbzdmr aynen eziliyo gibi oluyo rahatsız oluyorum onu rahatsız ediyorum diye aslında.. 🤷♀️😂