Aysglbzdmr Kızlar hamileyken sol tarafa doğru yatmanın faydalı olduğunu biliyoruz fakat ben sol a doğru yatamıyorum nedense daha çok rahatsız hissediyorum kendimi midem bile tuhaf oluyor bu durumu yaşayan var mı acaba ?
wishoflove Aysglbzdmr canım sırt üstü yatmamalıyız 20li haftalardan sonra ama sağ sol farketmez diyor doktorlar. ben 37 haftalık olmak üzereyim artık sola yatamıyorum mesela kalbim sıkışıyor gibi oluyor. çok sırt üstü olmadığı sürece saga sola takılma rahatına bak bence
budi2205 Aysglbzdmr evet canım ilk başlarda bendede öyle oluyordu, sonradan değişti ama sen nasıl rahat yayıyorsan öyle yat, düz ve göbeğinin üstüne yatma sadece sağ sol bi sakıncası yok
Svdbkn Aysglbzdmr peki sağ ve sola yattığım zaman oğluşum tepikler atarsa nasıl yatıncaz 🤦🏽♀️ 34 haftalığız elini mi ayağını mı çıkartıyor yatağa gelen tarafımdan 🤷♀️😂
Aysglbzdmr wishoflove sırt üstü zaten yatamıyorum karnım ağzıma geliyormuş gibi oluyor istesem de yatamıyorum😅 çoğunlukla sağ tarafa yatıyorum Çoğu sol a doğru yatınca rahat ettiklerini söylüyor o sebeple merak ettim bende
wishoflove Aysglbzdmr ben ilk zamanlar sola yatıyordum sabah bi uyanıyordum hep sırt ustu buluyordum kendimi 😁 şimdi aynen istesem de sırt üstü yok ;)
Aysglbzdmr wishoflove ayy evet o bende de oluyor ki hamileliğimden öncede asla sırt üstü yatamazdım ama ilk zamanlar bende sabahları sırt üstü buluyordum kendimi 😅 şimdi 33 haftalık olduk pek imkanı yok tabi😌
Hakbas2020 Aysglbzdmr tahmin ettim cnm kızı olcaklar sağ tarafa doğru rahat edermiş oğlu olacaklar da sol tarafa doğru yatarmış Rabbim sağlıkla hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin İnşAllah 🤲🏻
Aysglbzdmr Svdbkn sormaa oda oluyor eziyormuş gibi hissediyorum bu kez sanki ittiriyor gibi oluyor aman olsun hareket etsinlerde 😅
Svdbkn Aysglbzdmr aynen eziliyo gibi oluyo rahatsız oluyorum onu rahatsız ediyorum diye aslında.. 🤷♀️😂