1kirmizibuluut ben ilk devlet hastanesine gittim bana folbiol verdi hamile kalmadan 3 hafta önce kullanmaya başladım, sonra özel hastaneye gittim oradaki doktor kafamı karıştırdı, sonra devlet hastanesine gittim daha iyi bir folik asit istiyorum dedim folidoce verdi bir süre onu kullandım, sonra ozel hastanede kendi doktorumu araştırdım bilinen iyi bir doktor o bana regenesis max verdi folik asit omega ve vitamin var içerisinde. Devlet karşılamıyor eczaneden 60 liraya aldım. Çoğu doktor folbiol veriyor çünkü devletin karşıladığı o.