srfnr Ama suni sanci gercekten cok zormus allah herkese yardim etsin o an ne hissettigimi anlatamam ama dogurmak kolay caniniz acimiyo sanci zor sadece 🤗🤗😊😊
prenses_annesiiii srfnr aynen öyle bende 9 gün önce doğurdum kendi sancılarımla 7 saat sonunda geldi miniğim 🥰 dediğin gibi doğurmakta hiç bir şey yokmuş sancı çekmek ölümmmm
srfnr prenses_annesiiii hemen ayaga kalktim zaten ama acisi vardi 3 4 gun surdu 1 haftada tamamen iyilestim.bide tuvalette hep batikon bulundurdum hertuvalettem sonra surdum
prenses_annesiiii srfnr bende aynı şekilde batikonla pansuman yapıyorum ilk günlere göre daha iyi şişlerim indi tamamen iyileşeceği günü bekliyorum 🤷♀️