gozde1267 ben ettim canim hakkında o kadar şikayet varmiski şaşırdım ama hiç bi işlem yapılmamış adalet yok iste kendilerini sağlam yerde gördükleri için böyle rahat davranıyorlar zaten. Bizde el mecbur insan muamelesi görmek için paramıza zor ediyoruz