Anne1_ annem en son kardeşimi 12 sene önce dogurdu. Ve cok tehlikeliydi biz avrupa yakasinda oturuyoruz gitmediğimiz hastane kalmadi dogum aninda bütün suyu bitti yollarda kardeşim oksijensiz kaldi hic bir hastane almadi en son anadolu yakasinda dolaşırken saygi hastanesine kadar gittik en son orasi aldi Allah razi olsun annemde ölecekti eger biraz daha gecikseydik çok şükür ikiside sagsaglim doğdu bu yüzden o hastaneye saygim sonsuz. Suan nasildir bilemem sistem nasil işliyor bilmiyorum. Ama benim güvenimi kazanmis bir hastane.