Dilaemrh 19+5 deyim ama daha tam bebeğimi hissedemedim. İlk gebeliğim. Ne zaman hissederim? Siz ne zaman hissettiniz kızlar?
hamis_19 Dilaemrh ben ilk hissettiğimde 2 yada 2 bucuk aylıktı sanki boyle kasigim da sagdan sola bisey kaymıştı 😊 şuan 22 haftalik olduk son 3 4 haftadir kesintisiz hissediyorum fazlasıyla.
ipekveannesi Dilaemrh 16+4 günlükken hissetmeye başladım şu an 22+2 günlüğüz hiç durmuyoruz sürekli tekmeler 🐣
Dilaemrh hamis_19 2 ya 2,5 ayda hissedilmesi çok zor. Psikolojik olmasın:) ben de 20.haftadan sonra hissetmeyi dileriim
Cileginannesi hamis_19 21 oldum bende ama bı hıssedıyorum bı hıssetmıyorum. Sen kesıntısız hıssedıyımussun canımm ne guzel
hamis_19 Dilaemrh yoo pskolojik olarak falan hikaye bana yok gaz sancisiyla karistirirsin bilemezsn dyolardi ama bariz farkediliyor valla 😊 doktor kontrollerinde bile düzgünce goremiyoruz çünkü durmuyor😂
ipekveannesi Dilaemrh doktorum en geç 21 haftada hissedersin benimki hareketli çıktı inşallah sende yakın zamanda hissedersin 😊
hamis_19 Cileginannesi hergün hissediyorum ve takipli olarak hangi saatlerde yoğun oluyor biliyorum artik cnm. Sabahlari mesela 10 gbi onun hareketlerinden rahstsz oldgum için bunye uyanıyor 😂😂
BurcuKrn Dilaemrh bende 19+1 ama geçen haftadan beri Nadire’n de olsa hissediyorum benim de ilk gebeliğim herkeste aynı olmuyor sanırım 😑 Bi an önce daha da çok hissetmek istiyor insan 🤗 bekleyelim 🙏
Dilaemrh BurcuKrn Evet kimi erken hissediyor kimi geç. Ama ilk gebelikte geç hissetmek normalmiş. Bekleyelim bakalım sağlıkla büyüsünler de😊 insan hissetmeyince hep tedirgin oluyor
BurcuKrn Dilaemrh ay o tedirginlik sanırım doğana kadar doğduktan sonra da olacak ☺️ Keşke bi ultrason makinesi olsa da izlesek iyi mi diye ama maalesef 😂
Dilaemrh BurcuKrn dimi ya her an ultrasondan bakar kalp atışını fln dinlerdik ne güzel olurdu. Bütün anneler aynı düşünüyor, aynı hissediyoruz demek ki😄
Seda_123 Dilaemrh Benim ilk gebeliğim 17.haftada hafif hafif hissetmeye başladım 22.haftalığız durmuyor şu an 😂😂
Gnl_grb Dilaemrh 19 da hissettim canım ben ama hisettikten sonra Bi bir hafta kadar hissetmedim ondan sonra hergün hissediyorum cok şükür 💙
Cileginannesi hamis_19 cok ıyı canım masallah. Senın bebıs baya hareketli o zaman. Bızımkı cok hareketlı degıl
hamis_19 Cileginannesi çok hareketli doktorumuzda söylüyor bakalim sag salim aliriz insallah hepimiz kucagimiza 🤲🏻😊