Muallimehanim Doğum sırasında tansiyon hapı veya sakinleştirici bişi yapamazlar mı acaba. Çok bir bilgim yok. Benim evde de 14-15 leri buluyor.sezeryan istemiyorum bebeğim kilolu hem tansiyondan hem kilodan doktorum sezeryan istiyor. Kafam karışık.umarım sen de çok güzel şekilde normal yollarla Doğum yaparsın canım