Muallimehanim canım tansiyon varsa eğer başka doktordada çıkacak bu. Bende en baştan beri normal istiyordum ama şimdi yüksek tansiyon iyice kendini belli ediyor baş ağrısı miğde bulantısı görmede bulanıklık sık sık tahlil veriyorum üç güne bir kontrole gidiyorum ve nst çekiliyorum 37 dolunca sezeryan olacam o zamana kadar tutmaya çalışcam dedi doktor.
Tehlikeye atmaya değmez bence normal Doğum keşke olsa ama bebeğin ve bizim sağlığımızdan dana önemli değil diye düşünüyorum