Bende pazar günü şeker kontrolüne gittim bir anda ağrım girdi kasığıma (ortalama 4 gündür yaşıyordum ama doktor bişey YÖK diyip geri gönderiyordu) Ağrım o an olunca doktora ilettim ve ultrasonla aldı.Meğerse bebek baskı yapıyormuş rahim kasılması varmış acil tedavi etmemiz lazım dedi 3 günlük adalak diye bi ilaç verdi 1 hafta hiç kalkma dedi yoksa rahim açılır Doğum başlar dedi.Bu ağrı ve baskılar normal değil yani.Kısacası perişan oldum ya😏Bu arada bugün 29+3 olduk.Mayıs 14 Doğumum