Ben bebegimin kıyafetlerini yıkayıp ütüledim hastane çantasına da bişeyler koydum daha eksiklerim var ama hallederim evim de de normal temizlik yapıyorum dip köşe girmek istemiyorum daha mayısın 16snda dogum tabi erken olmazsa o zamana kadar herşeyim kirlenir diyorum 😌