Ayseysf oluyor evet 🤷♀️
Bende beyaz tenliyim sarıdır tüylerim hatta gebelikten önce göbek bölgesinde yoktu bile diyebilirim . Sonra koyulaştı biraz da uzadılar , erkek göbeği gibi değil ☺️ Ama yine de tüyler var ilk başlarda benim de canımı sıkıyordu , araştırdım sordum soruşturdum herkes dökülecek dedi.hatta ağdaya gittiğim kıza dedim bi kere al şunları diye, almam abla gitçek onlar Doğumdan sonra dedi. 😇
Alma sende , çünkü hamilelikte oluşan tüyleri alınca güçlendiriyormuşsun , sonra hep çıkıyormuş ben iki göğsümün arasını almıştım ilk 🙈 bakalım sonra dökülecek mi , göbeğime hiç dokunmadım duruyor öyle ☺️😀