gizemaydemir_ Allah yardımcın olsun inşallah çok iyi bir doktor denk gelir. Son olarak şunu söylediler bana ki benim annem de pıhtı attı yoğun bakımda yattı. Aktif pıhtı varken dahi o iğneler günlük takiple yedikleri içtikleri belli olarak ayarlandı. Yani anlamıyorum hamilelere bu denli çerez gibi verilmesini. Buradaki doktorum güldü tamam iğne veriliyor o iğneler en iyi düzeyde gram ayarlanır neden aspirin ek olarak veriliyor hiç
Bir anlamı yok hele ikisinin bir verilmesinin dedi. Hatta ben illa aspirin diye ısrar edince olası kanama da sorumluluk almam sen bilirsin dedi içmedim bende.
Lütfen önce imkanınız varsa ısrar edin en azından genetik pıhtılaşma panel testi yaptırın. Bari orda çıkan bişe olur içiniz rahat eder. Ama onu bile yaptırmadan kan sulandırıcı verecek doktora inanmayın. Düşüklerin bi sürü sebebi var çerez gibi bilmeden tek o iğneleri verip insanların psikolojisini mahvediyorlar kolay değil gebelikte her gün iğne yapmak