gizemaydemir_ Nasıl ilaç
Canım?
Sadece ilk üç ay progesteron düşük çıktı onu kullandım.
multivitamine biraz erken başladık ve yaklaşık 1 senedir folik asit içiyordum.
Düşük sonrası için iğne falan kan sulandırıcı mı diyorsun ?
Ben bir düşük olmasına rağmen özel genetik merkezinde pıhtılaşma testi yaptırdım çünkü tr de her doktor düşük diye duyunca iğne ve coraspirin başla diyordu. Genetik testte iki gen heterezigot çıktı tr yine aynı. Ama ben Amerika’da yaşıyorum burda kesinlikle önermiyorlar sendeki zaten çok basit bir bozukluk yüksek doz folik asit yeterli dediler. Türkiye de çıkan sonuçta da öyle yazıyordu ama doktorlar iğne aspirin diyordu. Burda tamamen yasaklandı artık kesinlikle çok tehlikeli diye kullandırmadılar çok şükür her şey yolunda ilerliyor. Zaten bebeğe de genetik test yapılmıştı o da kromozom bozukluğuydu