mervisss130 benim o kadar olmadı. İnşallah vardır ama ümitlenme kötü anlamda demiyorum yalnış anlama
Sadece ben plansız bir şekilde ani bir kararla bebek istedik ye adetime yakın bir dönemde korunmadık. Ama olmadı çünkü yumurtlama dönemim bilmiyordum etmiyordum planlı değil aniydi kararımız. Yine de çok üzüldüm ama bu ay dikkat ettim Yumurtlama dönemime falan çok şükür var ama şimdi değerlerimin düzenli bir şekilde yükselmesini bekleyeceğim.
Hastaneye ümidim azdı gittiğim de doktor dedi ki tohum atılmış filizlenmesini bekle dedi ayrı bir mutlu oldum demem o ki ümitsiz olduğun an gelen haberin güzelliği de bir başka inşallah gönlünce olsun istediğin olsun Rabbim her isteyene versin.