Melike07 zor kuzum benımde 2. Gebeliğim dı 2 sıde nasıp olmadı ilki evlendıgım ilk ay olmuştu kürtaj olmak zorunda kaldım boş keseydı kanamam coktu o kadar acı cektımko zor zamanlar geçirdik ailem ve eşimle cok zordu rabbım kimyese yasatmasın o doğum haneye hamıleymısım gıbı gırıp bomboş çıktım çok zordu😔 gecen ayda kimyasal yaşadım öbür genelikten 8 9 ay sonra olmuştu nasıp olmadı o da