Melike37 bak iştah bende de var. Midemde hep şişkinlik var gibi. Benim kafamı şu da karıştırıyor. Geçen ay hamileliği öğrenirken bel ağrısından duramiyordum acile gitmiştik öyle öğrenmiştim. Şimdi aynı belirtileri yakalamaya çalışıyorum. Ama her hamilelikte degisiyordurr diye de düşünüyorum. Offf kafam çok karışık ☺️