Melike37 Deletedmom00170 yok kız test yapmıştım 2 gun önce çıkmadı bişey ama felaket mermalat ıstıyor canım sabah kalktım gene aklımda bu saate göre gene aklımda tok bıle olsam ıstıyor canım
irem01 Deletedmom00170 kız olacak nasipse canım hepinize dua etcem inşallah en kısa zamanda sizden de güzel haberler okuruz burda 🤲
Melike37 Deletedmom00170 21 ağustosta gördüm kuzum normalınde 13 uydu adet olmadım hamıle cıktım kımyasal yasadım kanamam 21 ı oldu o programada 21 olarak gırdım 18 gösterdı bu ay adet günümü 😊
irem01 Melike37 bende 1 kimyasal geçirdim dusuk kanamasindan sonra 1 kere adet gordum sonra hamile olduğumu öğrendim. dusukten sonra hamile kalman çok kolay oluyormuş inşallah sana da öyle olur hayırlısıyla 🤲🤲
Melike07 Melike37 aynı gün kimyasal gecirmisiz benim de 21 Ağustos. Ben de son adet tarihi onu kabul ettim
Su16 Deletedmom00170 amin canim allahim tum isteyenlere nasip etsin bende gun sayarken ve halen kendim ve isteyen herkes icin dua ediyorum ve yegenim icin amin