Ipekozsyhzry Mervekara95 evet dogru gibi ya bugun 13 haftalik hamileyim cin tskviminde kiz cikti🤗 doktorumda kiz dedi bakalim🤰💜😊
SomurtganSirin Mervekara95 Maalesef :) hepsini yaptım üstüne eskilerin yaptığı şeyleri bile yaptım hep kız çıktı . AMA oğluşum olacak şuan 20 haftalık :)
SerpilAkbulut Mervekara95 çin takvimi tuttu bende erkek çıkmıştı şuan oğlum iki yaşında ikinciye gebeyim bu da kız çıktı bakalım sağlıklı olsunlar da 😁😍
Melihatuna fat366 bu takvimlerden bahsettim ben ama 😂 ilk oğlum da 13 haftalık kız denildi 17 18 haftalarında da bamyayı görmüştük 😂
Sena09 Ben de ikisi de tutmadı. Zaten bunların hesaplama şekli aslında farklıymış. Yani Çin takvimine ve Rus takvimine göre yaşın gerçek yaşından farklı hesaplanıyormuş. Yaşın 24se mesela o takvimlere göre 24 değil farklı bir yaş çıkıyormuş. Belki de omdan yanılma oluyordur.
SevgiIbrahim Cin takvimi sadece tutuyoo sanki. Cevrede hep dogru cikti bendede oyle erkek yaziyodu. Oglum var 11 aylik. Simdi kiz cikti bakalim artik ogrenmem icin cok var daha suan 6+2 haftamdayim daha yeni
Davetsizmisafirim SevgiIbrahim merhaba ya yorumunuza denk geldim . Sizim de bebeniz benim gibi küçük . Tekrar hamileyim bende . Çok mutluyum ama korkularım var .. bu psikolojyi nasıl yenebilirim. Araları 2 yaş olucak benim için cok az bi yaş farkı.