Esrabatman Hanımlar bu fiyatlar ne ya 🙄madem bu kadar düşünüyorsanız paranızı pahalı buluyorsanız neden bu hastanelere para veriyorsunuz buradaki doktorların özelliği ne ?? Suda Doğum mu yaptırıyorlar r ya da daha farklı yöntemler mi ?? Ben Yıldırım doruk a gidiyorum Doğum parası 2000 burası da özel hastane gayet temiz ve ilgililer sizin dediğiniz gibi Doğum yaptırıyorlar üstelik
Esrabatman Hanımlar bu fiyatlar ne ya 🙄madem bu kadar düşünüyorsanız paranızı pahalı buluyorsanız neden bu hastanelere para veriyorsunuz buradaki doktorların özelliği ne ?? Suda Doğum mu yaptırıyorlar r ya da daha farklı yöntemler mi ?? Ben Yıldırım doruk a gidiyorum Doğum parası 2000 burası da özel hastane gayet temiz ve ilgililer sizin dediğiniz gibi Doğum yaptırıyorlar üstelik
gfazlioglu Esrabatman Doğum da ve sonrasında ki iğnelerden ekstra ücretler aldıklarını arkadaşımdan biliyorum oranın :) 2 bini geçiyor Doğum
DYgMrt gfazlioglu aydan aya gidiyorum ben 195 lira normalde ben 155 lira veriyorum sendika indiriminden dolayı
Esrabatman gfazlioglu ben arkadaşlarımdan böyle birşey duymadım emin misiniz ne kadar bir ekstra ücret
gfazlioglu Esrabatman benim arkadaşım o sebepten hastaneyi değiştirdi siz iyice bi araştırın derim . He bi de şey demişler Doğumun gece olursa kendi doktorun için ekstra ücret alınır , çok saçma