Efesevim doğum sigortası diye bir şey var. Doğumdan sonra yapılmasının nedeni de bazen normal mi sezaryen mi olacağının belli olmaması. Doğum yaptıktan sonra ya da doğum anında eşiniz gidip hastanenin ilgili birimine bu sigortayı yaptırıyor ve fiyat direkt düşüyor. Ödemeyi buna göre yapıyor. Dediğim gibi bunun amacı hastaya fayda sağlamak değil tabi ki, hastanın devletin belirlediği düşük fiyata doğum yapmasının önünü kesmek.