Murya Fadime3543 folik asit beni acayip erkek gibi getirttiriyorlar canim kendime şaşırıyorum erkek gibi ses çıkartıyorum resmen 🤮😂
Ravzamm Bende 5+3 haftalık hamileyim kızlar kalp atışlarını ne zaman duyabilirim garanti olsun diye 8 haftaya kadar bekleyim diyorum ama
hilalyavuz Ravzamm merhaba ben 6+4 de duydum şu an tam 7 hafta olduk 🐣 6dan sonra duyuluyor diye biliyorum ama kesin olsun derseniz 7.haftada gidip duyabilirsiniz ☺️
Aysegul_aslnby2008 Hanımlar Cuma günü gittik keseyi gördük fakat kalp atışı İçin bir kaç gün beklememiz gerek dedi doktorumuz 6+1 oldum
imrenn Aysegul_aslnby2008 Ayşegül ben de Cuma günü gittiğimde betam 3200 dü. Keseyi vajinal muayenede gördü doktor. Bu Cuma’ya kalp atışı için çağırdı. Ama gebeliğim ne kadarlık tam olarak bilemiyorum çünkü Kist için ilaç kullanırken hamile kalmışım. Sen ne kadarlıksın??
Aysegul_aslnby2008 imrenn bende 6+2 oldum tam 6 haftalıktım gittiğimde vajinal ultroson ile gördü Benin’de keseyi ve bebeği ama kal atışı İçin bir kaç gün beklicez dedi şehir dışında işim olduğu İçin 7. Haftamda gidicem kesin olmuş olur hem
Fadime3543 mrvdiinc hayırlısı olsun kuzum ❤️Çok şükür 🙏 darısı başımıza inşallah bende perşembe günü gideceğim 6+3 olduk inşallah bana ve bekleyen herkesede nasip olur 👍🏻
Ask_H mrvdiinc 8 haftalık olduk yarın kontrolüm var 6+1 de kalp atışını duyduk... kızlar hamilelik nasıl geçiyor... Ben çoğu zaman kötü yani halsiz bugun iyiyim çok şükür inşallah böyle iyi geçer hep 🤲🏻
Balim2020 mrvdiinc 4+5 deyiz bizde 🥰 inşallah oerşembe kese görmeye gideceğiz acaba görülür müü çok heyecanlı ilk gebeliğim🙈
Kuzumm55 Balim2020 inşallah görülür ama görülmezse korkma ben 5.4 de gördüm 3 gün öncesinde görememişti çok şükür gördü