FerideGiray Dün gece yarısından beri aşırı mide bulandım var ayrıca belim de sürekli ağrıyo hiç geçmedi sadece bi ara uyuduğum için geçmiş gibi hissetmiş olabilirim sabah saatlerinfe bebeğim baski yapıyordu ama tam düzenli değil ama şimdi her 5 dk bir kasıklarına doğru kasılıyorum fakat kasıklarımda ağrı yok sadece belimde ince bi adet sızısı midem yine bulunuyo devamlı yardımcı olursanız sevinirim biraz daha devam ederse artık acile gidicem
Ezgiveruzgar FerideGiray hiç riske atılacak haftalarda değiliz canım. Dinlenince geçmiyosa bence bi doktora git. Hareket ediyomu?
Essenn FerideGiray aynı şeyi ben yaşıyorum şu an 38 haftalığım şimdi sancıları takip etmeye başladım sabah gittim doktora 4 cm açılmam vardı kanlı akıntımda geliyo belden vuruyo dimi ağrısı
Mervednr FerideGiray ya bende 39+1 haftadayım. Dünden ber karnım taş gibi adet olacak gibi hafif ağrı var kasığıma baskı yapıyor. Daha önce 26. Haftada doğum sancısı çıkmıştı ona hiç benzemiyor. Emin olmadan doktorumu da aramak istemiyorum. Belim ağrıyor karnımda sert doğum yakın sanırım
FerideGiray Essenn Ezgiveruzgar şimdi ulaştım doktoruma devam ederse gel dedi mide bulantısı olduğu için riske atmayalım dedi
FerideGiray Essenn evet sadece belimden hafif bi adet ağrısı var ve mide bulantısı ara ara kasılıyo karnım ama akıntım yok hiç
Neslisim20 Essenn ben de 38 haftaligim, sancım ve açılmam yok ama kahverengi lekenmem oldu sabah. Hiç açıklık yoktu. Doktor lekelenme olabilir dedi. Akşam üzeri yürüyüş yaptım, akıntı pembeye döndü. Sizin lekelenmeniz sürekli mi oluyor
Essenn FerideGiray benim bıçak gibi giriyo sancı tecrübesizim evde yalnızım suyumun patlamasını mı beklesem bilmiyorum devam ederse bende arıycam doktorumu
Kubranur74 Benim de 38+2 de sadece aşağıya doğru baskı bar akıntı kanama sancı yok Doğum yaklaşıyo diye mi baskı yapıyo acaba
Kubranur74 FerideGiray benim doktorum kanama olabilir leke şeklinde bana Bilgi ver dedi gelmene gerek yok dedi ilk etapta ama sancın çok olursa gelmemi söyledi öyle çok yok baskı var sadece belim hiç ağrımıyo
FerideGiray Mervednr benimde belim ağrıyo canım adet sancısı gibi işte hiç geçmedi geçseydi yalancı sancı derdim ama bulantın var mı
Zeyzeykrt Acilmalarin başlamış olabilir bende adet sancısı gibi başlamıştı devamında nisan ve suyum sızarak gelmeye başlamıştı. Allah bi avara kurtarsın sağlık sıhhatli kucağına almak nasip etsin. Böyle olsam soluğu hastanede alırdım korkarım evde ya doğurursam diye