Merve3 Benim annem bizim için bebek minderi yapacak. Yeğenim için yapmıştı ve o kadar çok kullanılmıştı ki artık eskimişti. Bebeği beşiği dışında da yatırmak için, uyuduğunda hiç rahatsız etmeden alıp götürmek için, emzirirken desteklemek için hatta ayakta sallamak için... Babynestler bana biraz gereksiz geniş ve süslü geliyor ama onların kenarlıksız hali olan minderler çok kullanışlı.