sevval55 Fatmaaldmr hemşire bana dun doguma 20 gün kalaya kadar yapılıyor bakmayın doktorların 20. Hafta demesine dedi, bende dün oldum canım 22 haftalıgım
Sakadilek Zehesila41 çok canım ben 26 da yaptırdım ikinci dozu da 35 de yaptıracağım yani benim doktorum öyle söyledi
Esesen Sahreyldrm her ebe farklı diyor sanırım. Benimki aşıyı hesapladı 27. Haftada atıldım en son 29-30 da atılır dedi daha geçe kalmamalı dedi.bence doktoruna da bir sor