Fatmaaldmr Kızlar merhaba hamileliğin kaçıncı haftasına kadar tetanoz aşısı yapılıyor bilginiz var mı ? Henüz sağlık ocağından aranmadım 21 haftalık hamileyim bugün sağlık ocağını aradığım da hemşirenin yıllık izin de olduğunu öğrendim başka bi hemşirede ilgilenmiyor malesef 😬
Sahreyldrm Fatmaaldmr 32. Haftaya kadar vuruluyor kuzum ebe arar mutlaka ben ilk gebeligimde 20 ve 24de oldum bunda da 18 gibi ilk dozu oldum ikinci doz vurulmayacakti ama bugün gittiğimde ebe yine de vuralim dedi vuruldum 29. Haftadayim
Eceveannesi Fatmaaldmr canım ben 2 gün önce yaptırdım 18 haftalık gebeyim hemşire bana muayene takvimi verdi ona uyuyorum
Dniiz 20. Haftada birinci dozu 24. Hafta bitiminde ikinci dozu vurdurdum Canım gelince ebe vurdurabilirsin
Esesen Fatmaaldmr ilgilenmesi gerekiyor aslında nasıl ilgikenmiyor anlamadım. Mecburlar ilgikenmeye senin aşı olman gerekiyor zaten ikinci dozda 26. Haftada mı ne oluyorsenin bu haftada atılman lazım aşıyı
Fatmaaldmr Esesen aslında iki tane hemşire var ama benimle diğeri ilgilendiği için ben yapamam dedi çıktı haftaya gidicem artık
Deletedmom293 Fatmaaldmr hemen şikayet et bak nasıl ilgileniyorlar , İzinli diye birşey yok ben 21. Haftamda gittiğimde sizin hemşire izinde şu hemşire ilgilenicek dediler direk kadın yaptı şimdi 24. Haftamdayım 2 gün sonra 2. Aşım var
Fatmaaldmr Deletedmom293 haftaya gelicek o zaman gelirsin dedi şikayet ettim telefon da baya bi tartıştık ama nafile bide ben serklajlıyım sürekli dışarı çıkamıyorum ancak doktora gitmek için çıkıyorum
Esesen Sahreyldrm her ebe farklı diyor sanırım. Benimki aşıyı hesapladı 27. Haftada atıldım en son 29-30 da atılır dedi daha geçe kalmamalı dedi.bence doktoruna da bir sor
Sakadilek Zehesila41 çok canım ben 26 da yaptırdım ikinci dozu da 35 de yaptıracağım yani benim doktorum öyle söyledi
Melisayenerli Fatmaaldmr canım ben 24,25 hafta arasında ilk dozu vuruldum gerisine gerek kalmadı artık yani çokda gec degil tetonoz için
Nigdelianne Zehesila41 Bende geçen yıl olmuştum ebeye söyledim ama bunları hamileyken muhakkak olman gerek dedi canım sen yine de bi sor aklında kalmasın