Sny1305 benim de çok sık idrara çıkma durumum var 😂 sabahları hafif bulantım var; bir de afedersiniz ama hafif ishalimsi bir durum var. Bu iyi mi bilmiyorum; çoğu kişi hamilelik başlangıcında ilk belirtinin kabızlık olduğunu söylüyor çünkü 😤 bu arada benim de akıntım çok fazla, bazen hissedip kanama oldu sanıyorum ben de