Keremeral hayırlı olsun adaşım, çok sevindim senin adına😄 ben de bu ay güzel haberi aldım inşallah keseyi görüp kalp atışlarını da duyarız. Sağlıkla kucağımıza almak nasip olsun inşallah..benim de sat 19 ağustostu. Beta 19 Eylül’de 152, 21 Eylül’de 316 çıktı. Bugün tekrar vericem..henüz dr a gitmedim gitsem mi acaba ?