Gizemabc merve_33 size böyle açıklama yapanların tahsilini sorgulayın derim. 50-70mg şekerle çocukta şeker çıkacaksa asla tatlı pasta hatta meyve bile yemeyin o zaman, hemen hemen aynı şey
merve_33 gorumcem yaptirmamis bence yaptirma diyor kayinvalidem yaptirma diyor.. ayyy ne yapacağımı şaşırdım suan... cevremde bazi kisiler var seker yüklemesinden dolayi çocukdada seker cikmis
bsra18- merve_33 şeker yüklemesinden değildir o ki zaten içirdikleri glikoz 3 baklava veya 1 Bardak kolaya eşit şeker oranında
merve_33 normal de sekerim düşük çıkıyor tahlillerde birde normal hayatta sekerli seyler pek tüketmiyorum bundan dolayı yaptirmasam bi sıkınti cikar mi acaba🙄🙄
Emenka Ben ilk hamileliğimde yaptırmadım doktorum onun yerine 3 gün hem açlık hem de tokluk şekerini ölç dedi( evde şeker ölçme cihazıyla kendim ölçtüm) riskli bi durum gözükürse yükleme yaparsın dedi Bi sıkıntı olmadı. Bu hamileliğimde de aynı şekilde ısrar etmedi doktorum yine aynı şeyi önerdi yemekten sonra özellikle tatlı yedikten bir saat sonra ölç dedi Ama tabi sizin tercihiniz
merve_33 Emenka gecen ay test yaptrdim düşük çıktı sekerim ve sekerli seyler yerken midem bulanıyor pek yiyemiyrm sıkıntısi olur mu acaba gebelik sekeri cikar mi
Hzlhakko merve_33 tok karnına 50 ml şeker yüklemesi yapıldı gazoz gibi 1 saat sonra kan alındı yüksek çıkmadı eğer çıksaydı açlık tokluk ve 100 ml şeker yüklemesi yapılacaktı bence sizde 50 ml tok karnına yaptırabilirsiniz
Hzlhakko merve_33 ben bir zararını görmedim normal oldu her şey yaptırmasam aklımda kuşku kalacaktı siz bilirsiniz ama bence bir zararı yok günde 3-4 tane çikolata yiyen biriyim oda zarar vermemiştir
Biyolog merve_33 ortak bi kural mi bilmiyorum ama şeker yuklemesini biz yapmıyoruz dedi sağlık ocagindaki hemşire. Sadece kan testlerini yapıyor şeker yüksek çıkarsa dr un yaptır diyor ve dışarda yaptiriyosun
Zeynepegee Simge6 nasıl müdahale yapılmıyor insülin kullanmaya başlıyorsun olur mu ya bilmeden bseyler yazmayın lutfen
Biyolog merve_33 sağlık ocagindaki ebe hemşirem açlık ve tokluk kan testi yaptı. Eğer ihtiyaç varsa yaptirirsin dedi. Bugün sonuçlarımı alicam bakalım. En azından bunu yaptırın
bsra18- Simge6 nasıl müdahale yapılmıyor sadece öğrenmiş oluyorsunuz doktorlar o zaman boşa kan alıp glikoz içiriyor. Saçmalamayın lütfen gebelik diyetin başlıyorsunuz. Şuan ölü doğumların %70’i bebekte ve annede diyabetten dolayı oluyor.
Melek36 merve_33 yaaa Allah aşkına şu doktorun yazısını bir okuyun. Nolur bilim varken hurafelere, halkın yorumlarına kulak asmayın. Bilimdir temel olan https://www.instagram.com/p/BtXsenUhuKL/?igshid=1w3y1pvqpb93b