OznurC kesınlıkle katılıyorum ben bugun yaptırdım cok arastırfım egerkı dıyabet var ve bunun farkına varılmazsa erkenden bebekte kalıcı sıkıntılara yol acabılıyormus allah esırgesın annede gecıcı olabılıyor ama bebekte kalıcı hasar verıyor bende endıselıydım ama seker degerlerım yuksek oldugu ıcın yaptrıdık bugun ıcımız rahatladı cok sukurler olsun tabıkıde herkesın kendı tercıhıne kalmıs