Fdle 55 kiloyla hamile kaldim. 12. Haftada karnim belliydi. Doktora sormustum ic karninla ilgili olabilir. Bazilarinin erken cikiyor demisti. Simdi 24 haftalik hamileyim. 7 kilo aldim. Kocaman bir karnim var. Daha da buyur diyorlar. Hicbir kiyafetim olmuyor. Hamile pantolonlarim bile dar gelmeye basladi. Bence tadini cikarin. Bu arada hareketlerini ben de 20. Haftadan itibaren hissetmeye basladim. Kiz bekliyoruz. Geceleri hic uyumuyor. Sagli sollu vuruyor. Uykunun da karninin da keyfini cikar😊