Crn321 benimde erken doğum riskim var bende sürekli yatıyorum aynı problemleri yaşıyoruz neredeyse. magnezyum kullanıyorum ama çokta faydası yok benimki huzursuz bacak sendromuymuş. çoğu hamileliklerde oluyormuş ağrı kesicininde pek faydası yok. her hareketimiz orantılı olmalıymış yatma oturma yürüme hepsinin fazlası zararmış sen yinede doktoruna danış belki başka bişey olabilir