erkekseemir-annesi canim gecmis olsun oncelikle. Lekelenmen veya farkli bi problemin var mi. Ben mesela gecen ayin 6 sinda dusuk yaptim 7 haftalikti dusuk oldugu gun ama 1 hafta oyle boyle gecti zaman geriydi gelisim ve kanamam vardi. Cok sey soylediler kurtajdan korktum kendi doktorumda yoktu devlette 1 gece yattim. Memlekete gittim sabahinda kendi istegimle cikip kan verdim degerim dusmustu 1007 idi iki gun sonra 366 1 gun sonra 46 2 iki gun sonra 20 olmustu. 20 oldugu gun kesesini gordum. Doktor bakalim haftaya kadar gelisirse saglikli yoksa duser kromozom bozuklugu vs olabilir dedi. Nem deger dusmeye baslayinca butun ilaclari biraktim ki kurtaj olmayim diye. Soyledim iyi yapmissin dedi. Pazartesi idi cuma gel bakalim dedi hafta sonu kurban bayrami diye. Sali gunu evde kendin dusuk yaptim. Aglamadim diyemem ilk ogrendigimde devlette yatarken aglayip gecenin 10unda annemleri apar topar cagirdik. Sonra da hic aglamadim. Tek tuk dustu yas ama Allah buyuk dedim guclu gorunmem lazim etrafimdakilere uzulmesinler diye dedim. Simdi ne mi oldu. Kendim dusuk yaptigim icin bi sorun yok sukur gitmistim kontrole 3 yildir hamile kalamiyorum diye de korunmadim 3 ay korun dedi doktorlar. Cok sukur 5+3 hamileyim suan 6 agustosta dusuk yapip sukur yeniden hamile kaldim... vardir bi hikmet uzulme hic. Kurtaj olunca bekleme suresi varmis zorunlu olarak bilgin olsun. Ogrenince hemen doktoruma mesaj attim cagirdi hemen ignelere ilaclara basladi dusuk engellemek icin tedbir. Allaha sigin vardir bi bildigi ya engelli olsaydi da ben yaslaninca evladim benden once olsun kim bakacak ona diye dua etmek zorunda kalsaydim diye kendimi sakinlestirdim hep. Engelli annelerin duasidir cunki. Benden omce evladimin canini al ona ben yokken kim bakar Allahim diye. Her seyin hayirlisi olsun. Sonuc ne olursa olsun hayirlisi olsun.